Úvod > Začínáme > Nováčkem v systému LiveAgent? Klikněte zde.

Nováčkem v systému LiveAgent? Klikněte zde.

Vítejte v systému LiveAgent! V tomto průvodci Vás provedeme základy nastavení a provozu Vašeho help desk software. Najdete zde návod, jak nastavit Váš e-mailový účet, live chat, zákaznický portál a další podporované kanály.
 

Krok 1: Objevte LiveAgent

 

Krok 2: Přidejte uživatele

Vytvořte uživatelské účty pro Vaše zaměstnance. Svým zástupců, můžete přiřadit roli Agenta nebo Admina.

Agent má na starosti všechny dotazy zákazníků, odpovídá na chaty, telefonní hovory a další zprávy. Mohou také upravovat články v Bázi znalostí. Agent nemá přístup k nastavení.

Admin může konfigurovat celý systém, prohlížet reporty a spravovat ostatní uživatele. (Doporučeno pro manažery)

 

Krok 3: Nastavte e-mailový účet

Připojte Váš e-mailový účet a mějte všechny firemní e-maily uloženy v tiketech. LiveAgent Vám umožňuje připojení neomezeného počtu e-mailových adres.

1. Můžete využít předpřipravenou poštovní schránku (support@mail.vasedomena.ladesk.cz).

2. Nebo připojte Vaši stávající e-mailovou adresu prostřednictvím POP3, IMAP nebo přesměrování.

Jednoduché a rychlé nastavení e-mailu pomocí předdefinovaných integrací e-mailových služeb.

Krok 4. Přidejte live chat tlačítko na Váš web

Chat tlačítko může bát přidáno na jakoukoliv stránku vložením krátkého html kódu do těla stránky. Můžete si vytvořit neomezený počet chat tlačítek a používat na libovolném počtu webových stránek.

Krok 5. Připojte Vaše sociální sítě

LiveAgent lze připojit k Facebook stránce nebo Twitter účtu a transformovat veškerou komunikaci v tikety. Získáte lepší přehled a ušetříte čas strávený správou těchto kanálů.

 

Krok 6. Nastavení zákaznického portálu

Nastavením samoobslužného zákaznického portálu můžete ušetřit mnoho opakujících se dotazů a poskytnete zákazníkům podporu, i když vaši agenti zrovna nepracují. Čím více problémů a dotazů si zákazník dokáže vyřešit sám, tím méně máte starostí a práce.

 

Krok 7. Připojení telefonního čísla a nastavení telefonní ústředny

K systému LiveAgent lze připojit jakékoliv VoIP telefonní číslo. Pro snadné nastavení je připraveno několik předdefinovaných partnerských poskytovatelů. V případě, že Váš VoIP poskytovatel není mezi uvedenými, stačí znát SIP server a přihlašovací údaje.

Virtuální ústřednu dokážete jednoduše sami naprogramovat pomocí IVR