Úvod > Technická podpora > FAQ > Možnost vyřešit tiket skrze zákaznický portál

Možnost vyřešit tiket skrze zákaznický portál

Co byste řekli, kdyby byli vaši zákazníci schopni sami řešit své vlastní dotazy prostřednictvím vlastního účtu na portálu zákazníka?

Proč by to dělali? Řekněme, že si sami najdou odpověď nebo vyřeší problém a nepotřebují odpověď od Vašich operátorů. Mnohokrát Vaši operátoři strávili pár minut/hodin nad řešením nějakého požadavku (čtení úkolu, hledání řešení, zjištění, že vše funguje; žádná akce není třeba - pouze odpověď zákazníkovi s informací, kde je problém atd.), kde není nutná odpověď ani oprava. Zákazník může jednoduše stisknout tlačítko "Vyřešit" prostřednictvím svého účtu a ušetřit tak čas na obou stranách.

Jak to udělat? Ve Vašem LiveAgent účtu přejděte do konfigurace Zákaznického portálu > Nastavení > Vzhled > Vlastní CSS styly a do kódu přidejte následující řádek

A klikněte na Uložit