FAQ

Interní hovory
V systému Liveagent (https://www.ladesk.cz) můžete jednoduše zavolat svým kolegů... more
Automatická odpověď odesílateli nebyla odeslána
Pokud LiveAgent (http://www.ladesk.cz) detekuje, že doručený e-mail byl odeslán ... more
Live chat tracking plugin
Tento plugin umožňuje sledovat funkce javascript, při některé z následujících ud... more
LiveAgent nezachytává e-maily z Gmail
Jestliže se zdá, že LiveAgent (http://www.ladesk.cz) nezachytává e-maily z úspěš... more
Chyba při analýze json, neočekávaný charakter
Tento článek může být užitečný pro administrátory, kteří mají LiveAgent (http://... more
Limit počtu požadavků
Jako bezpečnostní opatření používá LiveAgent (http://www.ladesk.cz) na několika ... more
Jak vytvořit přímý odkaz na tiket v panelu agenta pomocí kódu tiketu?
Standardní URL adresa tiketu v panelu agenta vypadá takhle: 2a37d186 je ID ti... more
Soubory cookies využívané aplikací LiveAgent
LiveAgent (https://www.ladesk.cz) využívá soubory cookies, (malé množství dat, u... more
Proč nemohu vyčistit smazaný tiket poté, co byl sloučen?
Pokud byl tiket sloučen s jiným, původní tiket bude mít stav "smazán". Tento pův... more
Typy skupin zpráv
Můžete si vytvořit automatické pravidlo, které se provede po přidání skupiny zpr... more
Odpověď na tiket z e-mailu agenta
Součástí LiveAgent (https://www.ladesk.cz/) je praktická funkce. která agentuům ... more
Jak zálohujeme data v Cloudu?
Zákazníci jsou často zvědaví, jak jsou data LiveAgent (http://www.ladesk.cz) zál... more
Kdy budu dostávat oznámení z mobilní aplikace LiveAgent pro iOS/Android?
Zákazníci se často ptají, kdy budou dostávat oznámení z jejich mobilních zařízen... more
Jak LiveAgent rozpozná citovaný text ze zprávy
Pro každý příchozí e-mail se LiveAgent (http://www.ladesk.cz) snaží rozdělit obs... more
SQL chyba duplicitního vstupu v /scritps/track_visit.php
Je možné, že skript track_visit.php v podadresářích LiveAgent (http://www.ladesk... more
Možnost vyřešit tiket skrze zákaznický portál
Co byste řekli, kdyby byli vaši zákazníci schopni sami řešit své vlastní dotazy ... more
Verze LiveAgent
Seznam nových funkcí, stejně jako opravených chyb naleznete v protokolu změn (ch... more
Význam pole alias při konfiguraci e-mailového účtu
Při konfiguraci e-mailových účtů v LiveAgentu jste si možná všimli pole Alias. ... more
Proč nejsou některé akce započítány v Přehledu značek?
V přehledu značek jsou sloupce se sledovanými akcemi a tyto se počítají POUZE u ... more
Jak poslat nový e-mail
V horním panelu, hned vedle jména agenta a nastavení dostupnosti, je tlačítko pr... more
Různé jazyky pro různé zákazníky?
V aplikaci LiveAgent (http://www.ladesk.cz) si můžete vybrat z více jazyků. Nejd... more
Jak schovat tlačítko "Kontaktujte nás", když není žádný agent online?
Přejděte do Nastavení > Chat > Chat tlačítko, poté klikněte na "Vytvořit" ... more
Jak zapnout chaty v aplikaci LiveAgent pro iOS?
Ve výchozím nastavení mobilní aplikace LiveAgent pro iOS je dostupnost pro chat ... more