FAQ

Interní hovory
V systému Liveagent (https://www.ladesk.cz) můžete jednoduše zavolat svým kolegů... více
Automatická odpověď odesílateli nebyla odeslána
Pokud LiveAgent (http://www.ladesk.cz) detekuje, že doručený e-mail byl odeslán ... více
Live chat tracking plugin
Tento plugin umožňuje sledovat funkce javascript, při některé z následujících ud... více
LiveAgent nezachytává e-maily z Gmail
Jestliže se zdá, že LiveAgent (http://www.ladesk.cz) nezachytává e-maily z úspěš... více
Chyba při analýze json, neočekávaný charakter
Tento článek může být užitečný pro administrátory, kteří mají LiveAgent (http://... více
Limit počtu požadavků
Jako bezpečnostní opatření používá LiveAgent (http://www.ladesk.cz) na několika ... více
Jak vytvořit přímý odkaz na tiket v panelu agenta pomocí kódu tiketu?
Standardní URL adresa tiketu v panelu agenta vypadá takhle: 2a37d186 je ID ti... více
Soubory cookies využívané aplikací LiveAgent
LiveAgent (https://www.ladesk.cz) využívá soubory cookies, (malé množství dat, u... více
Proč nemohu vyčistit smazaný tiket poté, co byl sloučen?
Pokud byl tiket sloučen s jiným, původní tiket bude mít stav "smazán". Tento pův... více
Typy skupin zpráv
Můžete si vytvořit automatické pravidlo, které se provede po přidání skupiny zpr... více
Odpověď na tiket z e-mailu agenta
Součástí LiveAgent (https://www.ladesk.cz/) je praktická funkce. která agentuům ... více
Jak zálohujeme data v Cloudu?
Zákazníci jsou často zvědaví, jak jsou data LiveAgent (http://www.ladesk.cz) zál... více
Kdy budu dostávat oznámení z mobilní aplikace LiveAgent pro iOS/Android?
Zákazníci se často ptají, kdy budou dostávat oznámení z jejich mobilních zařízen... více
Jak LiveAgent rozpozná citovaný text ze zprávy
Pro každý příchozí e-mail se LiveAgent (http://www.ladesk.cz) snaží rozdělit obs... více
SQL chyba duplicitního vstupu v /scritps/track_visit.php
Je možné, že skript track_visit.php v podadresářích LiveAgent (http://www.ladesk... více
Možnost vyřešit tiket skrze zákaznický portál
Co byste řekli, kdyby byli vaši zákazníci schopni sami řešit své vlastní dotazy ... více
Verze LiveAgent
Seznam nových funkcí, stejně jako opravených chyb naleznete v protokolu změn (ch... více
Význam pole alias při konfiguraci e-mailového účtu
Při konfiguraci e-mailových účtů v LiveAgentu jste si možná všimli pole Alias. ... více
Proč nejsou některé akce započítány v Přehledu značek?
V přehledu značek jsou sloupce se sledovanými akcemi a tyto se počítají POUZE u ... více
Jak poslat nový e-mail
V horním panelu, hned vedle jména agenta a nastavení dostupnosti, je tlačítko pr... více
Různé jazyky pro různé zákazníky?
V aplikaci LiveAgent (http://www.ladesk.cz) si můžete vybrat z více jazyků. Nejd... více
Jak schovat tlačítko "Kontaktujte nás", když není žádný agent online?
Přejděte do Nastavení > Chat > Chat tlačítko, poté klikněte na "Vytvořit" ... více
Jak zapnout chaty v aplikaci LiveAgent pro iOS?
Ve výchozím nastavení mobilní aplikace LiveAgent pro iOS je dostupnost pro chat ... více