Úvod > Technická podpora > FAQ > Různé jazyky pro různé zákazníky?

Různé jazyky pro různé zákazníky?

V aplikaci LiveAgent si můžete vybrat z více jazyků. Nejde jen o podporu našich klintů různými jazykovými variantami, ale také o to, abyste mohli nabídnout podporu ve více jazycích v jedné instalaci LiveAgent. Např. pokud jsou vaši zákazníci z Francie a ze Švýcarska a můžete nabídnout francouzskou a německou podporu, lze aplikaci nastavit tak, aby se zobrazovala ve francouzštině pro francouzské zákazníky a v němčine prozákazníky ze Švýcarska (nebo také z Německa a Rakouska)


Co dělat?

Nejprve byste měli povolit jazyky, které chcete podporovat. Přejděte do části Nastavení> Systém> Jazyky. Klikněte na tlačítko importu a vyberte jazyky ze seznamu dostupných souborů. (Pokud jazyk, který byste chtěli použít, není v seznamu, nemáme jej. Přesto nás takový překlad opravdu zajímá, takže pokud jej můžete poskytnout, udělíme vám licenci Live Agent Professional zdarma. V tomto případě nás prosím kontaktujte.)

Když jsou jazyky připraveny, musíte pro různé jazykové podpory vytvořit různá tlačítka chatu

Různá tlačítka pro různé jazyky

Je vhodné vytvořit zvláštní oddělení pro každý jazyk, takže specializovaný agent může pracovat v konkrétním oddělení, aby se zabránilo nepříjemnostem způsobeným jazykovou bariérou, ke které by mohlo dojít, kdyby se zákazník, který mluví jiným jazykem, dostal k agentovi, který nemluví jeho jazykem.
Až budete hotovi, musíte pro každé oddělení vytvořit tlačítko chatu a nakonec vložit kód tlačítka na svůj web, aby si každý zákazník mohl vybrat správné oddělení.
Jazyk okna chatu bude vybrán na základě stejného algoritmu uvedeného v bodě 1.