Úvod > Technická podpora > FAQ > Význam pole alias při konfiguraci e-mailového účtu

Význam pole alias při konfiguraci e-mailového účtu

Při konfiguraci e-mailových účtů v LiveAgentu jste si možná všimli pole Alias.

K čemu to je?

Někteří lidé nebo společnost někdy mohou mít několik e-mailových adres odkazujících na konkrétní e-mailovou adresu (účet), takže tyto e-mailové adresy používají obyčejnou doručenou poštu (nakonfigurováno na jejich poštovním serveru).

Např.:
product1@mycompany.com
product2@mycompany.com
může poukazovat na sales@mycompany.com, což je společná schránka doručené pošty (skutečný e-mailový účet) těchto e-mailových adres.

Společnost používá LiveAgent k poskytování podpory svým zákazníkům a stahuje e-maily z adresy sales@mycompany.com, zatímco při konfiguraci e-mailového účtu v rámci služby LiveAgent definovala oba názvy product1@mycompany.com a product2@mycompany.com jako aliasy. .

Představme si, že zákazník John pošle e-mail na adresu sales@mycompany.com, zatímco do CC (kopie) přidá produkt1@mycompany.com.
V tomto okamžiku bude v LiveAgentu vytvořen ticket, a když agent vloží odpověď, tato půjde POUZE zákazníkovi Johnovi díky definovanému aliasu.

Pokud by e-mailová adresa product1@mycompany.com nebyla definována jako alias, odpověď by šla také na tuto adresu a najednou by odpověď byla „nová e-mailová adresa“ v doručené poště na sales@mycompany.com a LiveAgent by zachytil tuto  odpověď jako ticket. Tímto způsobem bychom se mohli dostat do smyčky.