Nastavení Agentů - Videonávod
Jestliže preferujete videonávody před textovými, shlédněte video níže:
Nastavení Agentů
Krok 1: Přejděte do Nastavení > Agenti
Krok 2: Klikněe na Vytvořit agenta . Zadejte jméno nového agenta a nastavte agentovu e-mailovou adresu a pohlaví.
Krok 3: Zvolte roli: Agent - může zobrazit tikety a odpovídat na ně, nebo Admin - může zobrazit tikety, odpovídat a provádět systémová nastavení.
Poznámka: Agent obdrží heslo e-mailem.
Po založení agenta můžete kliknutím na Upravit nastavit následující:
E-mailové notifikace agenta
Přidat nebo odebrat agenta v oddělení, nastavit typ služby, kterou bude agent poskytovat v daném oddělení Define type of service agent will provide in departments
Nastavit podpis agenta. Může být připojen na konec všech odchozích zpráv.
Konfigurovat další pokročilá nastavení: Maximální zatížení chatu, Chat priorita a Úroveň.