LiveAgent umožňuje přidat poznámky do kteréhokoli tiketu, které jsou viditelné pouze agentům a ne žadatelům tiketů nebo dalším koncovým uživatelům, kteří mohou být uvedeni v kopii tiketu.
To umožňuje lepší tok interních informací mezi vámi a vašimi kolegy. Poznámky mohou být užitečné zejména tehdy, když přeřazujete tiket na jiného agenta a potřebujete shrnout svůj postup. Můžete je také použít jako připomínku v případě, že tiket odkládáte na později.
Poznáky můžeme rozdělit do 3 "sekcí"
- poznámka v tiketu/konverzaci - nejvyužívanější poznámka využívaná ve vlákně tiketu. Mějte na paměti, že tuto poznámku nelze v tiketu po přidání změnit ani smazat!
- poznámka týkající se zákazníka - tato poznámka je viditelná v pravém panelu u otevřeného tiketu pod detaily zákazníka. Poznámka je viditelná ve všech tiketech zákazníka.
- poznámka týkající se tiketu - tato poznámka je také viditelná v pravém panelu u otevřeného tiketu pod detaily tiketu. Poznámka je viditelná pouze na konkrétním tiketu.
Jak přidat poznámku do tiketu
Krok 1: Přejděte do přehledu všech tiketů
Krok 2: Otevřete kterýkoli tiket, do kterého chcete přidat poznámku
Krok 3: Klikněte na tlačítko "Přidat poznámku"
Příklad použití:
Váš zákazník popsal problém v šesti dlouhých e-mailech, vy můžete celý problém shrnout do poznámky a přeřadit tiket vývojářům, kteří jej budou řešit. Nemusí číst všechny e-maily od zákazníka (což by byla ztráta času), stačí jim vaše shrnutí problému v poznámce.