Pauza

LiveAgent nabízí Agentům a Adminům možnost přepnutí do Pauzy. Obvykle se používá pro vypnutí příjmu tiketů, chatů a hovorů v době, kdy jste mimo kancelář nebo si na malou chvíli odběhnete od PC (například oběd nebo přestávka na kávu).

Kromě toho, že se přepnete sami do režimu pauzy, administrátoři mají možnost zapnout pauzu nebo odhlásit své kolegy, kteří se do režimu pauzy zapomněli přepnout.

Jak se přepnout do režimu pauzy

Krok 1: Klikněte na malou sekci s vaším profilem v pravém horním rohu panelu agenta. 

Step 2: klikněte na Pauza - Váš účet je nyní neaktivní a nebudete dostávat tikety, chaty nebo hovory, dokukd nekliknete na tlačítko Pokračovat, čímž dojde k vypnutí režimu pauzy.

 

Jak přepnout do pauzy své kolegy

Můžete přepnout do pauzy své kolegy kliknutím na stav jejich kanálů na řídícím panelu a výběrem požadované akce. Můžete je dočasně přepnout do pauzy nebo úplně odhlásit.

LiveAgent také podporuje funkci automatické pauzy která přepne agenty do pauzy automaticky, pokud se zapomenou přepnout sami nebo odejdou od počítače. Ve chvíli, kdy agent zmešká chat nebo hovor, systém je automaticky přepne do pauzy, což zabrání dalším zmeškaným chatům nebo hovorům.