Hromadné akce

Hromadná akce je funkce, která umožňuje provést nějakou akci s větším počtem tiketů, na základě Vašeho výběru nebo filtru. Volbu hromadné akce najdete v sekci Tikety Vašeho LiveAgent panelu. 
 

Příklad:


Ukažme si hromadnou akci na konkrétním příkladu.Chceme označit štítkem "Chat" všechny tikety, jejichž předmet je "chat z".

  1. V sekci Tikety potřebujeme využít vlastní filtr, který nám vyfiltruje tikety požadované pro hromadnou akci.


     
  2. Nyní je můžeme všechny označit. K tomuto účelu můžeme využít možnost označit všechny viditelné tikety.


     
  3. Nyní můžeme pokračovat kliknutím na tlačítko hromadné akce.
  4. Vyberte akci, kterou chcete provést pomocí hromadné akce a stiskněte tlačítko „Spustit nyní“..

  5. Všechny tikety byly označeny novým štítkem .

Funkce hromadné akce nabízí také možnost „Spustit na pozadí“, která akci provede na pozadí, takže můžete pokračovat v práci v aplikaci bez přerušení. Tuto možnost lze použít, pokud provádíte hromadnou akci s větším počte tiketů.

Zde je seznam všech dostupných akcí:

  • Přidat poznámku - přidá do tiketů konkrétní poznámku
  • Přidat tag - přidá tiketům konkrétní štítek
  • HTTP požadavek - umožní zavolat na nějakou zpětnou adresu URL nebo API
  • Změnit skupiny žadatelů - změna skupiny žadatelů tiketů
  • Změnit úroveň SLA - aktualizace úrovně SLA konkrétních tiketů
  • Změnit prioritu tiketu - aktualizace priority konkrétních tiketů
  • Změnit předmět tiketu - aktualizuje předmět konkrétních tiketů
  • Smazat tiket - přesunout tikety do koše (smazané tikety lze obnovit)
  • Označit jako odpovězeno - změna stavu konkrétních tiketů na odpovězené
  • Označit jako není spam - změna stavu konkrétních tiketů na není spam
  • Označ jako spam - změna stavu konkrétních tiketů jako spam
  • Odložit tiket - odložit konkrétní tikety
  • Vymazat tiket - zcela odebrat tikety ze systému (Vymazané tikety nelze obnovit)
  • Odstranit tag - odstraní specifické značky z tiketu
  • Vyřešit tiket - vyřešit konkrétní tikety
  • Odeslat odpověď - odeslání odpovědi na konkrétní tikety
  • Odeslat e-mail - odeslání e-mailu konkrétní osobě
  • Přeřadit tiket - přeřazení tiketů konkrétnímu agentovi a/nebo do konkrétního oddělení
  • Obnovit tiket - obnoví smazané tikety z koše 
  • Add custom field value - Naplní vlastní pole tiketu požadovanou hodnotou