Hromadná akce je funkce, která umožňuje provést nějakou akci s větším počtem tiketů, na základě Vašeho výběru nebo filtru. Volbu hromadné akce najdete v sekci Tikety Vašeho LiveAgent panelu.
Příklad:
Ukažme si hromadnou akci na konkrétním příkladu.Chceme označit štítkem "Chat" všechny tikety, jejichž předmet je "chat z".
- V sekci Tikety potřebujeme využít vlastní filtr, který nám vyfiltruje tikety požadované pro hromadnou akci.
- Nyní je můžeme všechny označit. K tomuto účelu můžeme využít možnost označit všechny viditelné tikety.
- Nyní můžeme pokračovat kliknutím na tlačítko hromadné akce.
- Vyberte akci, kterou chcete provést pomocí hromadné akce a stiskněte tlačítko „Spustit nyní“..
- Všechny tikety byly označeny novým štítkem .
Funkce hromadné akce nabízí také možnost „Spustit na pozadí“, která akci provede na pozadí, takže můžete pokračovat v práci v aplikaci bez přerušení. Tuto možnost lze použít, pokud provádíte hromadnou akci s větším počte tiketů.
Zde je seznam všech dostupných akcí:
- Přidat poznámku - přidá do tiketů konkrétní poznámku
- Přidat tag - přidá tiketům konkrétní štítek
- HTTP požadavek - umožní zavolat na nějakou zpětnou adresu URL nebo API
- Změnit skupiny žadatelů - změna skupiny žadatelů tiketů
- Změnit úroveň SLA - aktualizace úrovně SLA konkrétních tiketů
- Změnit prioritu tiketu - aktualizace priority konkrétních tiketů
- Změnit předmět tiketu - aktualizuje předmět konkrétních tiketů
- Smazat tiket - přesunout tikety do koše (smazané tikety lze obnovit)
- Označit jako odpovězeno - změna stavu konkrétních tiketů na odpovězené
- Označit jako není spam - změna stavu konkrétních tiketů na není spam
- Označ jako spam - změna stavu konkrétních tiketů jako spam
- Odložit tiket - odložit konkrétní tikety
- Vymazat tiket - zcela odebrat tikety ze systému (Vymazané tikety nelze obnovit)
- Odstranit tag - odstraní specifické značky z tiketu
- Vyřešit tiket - vyřešit konkrétní tikety
- Odeslat odpověď - odeslání odpovědi na konkrétní tikety
- Odeslat e-mail - odeslání e-mailu konkrétní osobě
- Přeřadit tiket - přeřazení tiketů konkrétnímu agentovi a/nebo do konkrétního oddělení
- Obnovit tiket - obnoví smazané tikety z koše
- Add custom field value - Naplní vlastní pole tiketu požadovanou hodnotou