Globální filtr tiketů

Řekněme, že vy jako vlastník systému LiveAgent chcete definovat výchozí filtry tiketů pro všechny, nebo konkrétní agenty. Tímto způsobem můžete zajistit, aby vaši agenti měli vždy jasný přehled o tiketech.

 

Nastavení

Krok 1: Přejděte do Nastavení --> Systém --> Filtry tiketů --> Přidat filtr

Krok 2: Promyslete si, které tikety by se měly filtrovat. V našem příkladu se snažíme filtrovat všechny otevřené tikety vytvořené z e-mailu, na kterých se podílel konkrétní agent. Název filtru „Podílel se“

Krok 3: Rozhodněte se, jestli chcete mít tento filtr přístupný pro všechny agenty nebo oddělení. Pokud ne, zrušte zaškrtnutí volby "Přístupné pro všechny agenty" a přidejte konkrétní agenty nebo oddělení, pro která má být filtr dostupný.

Krok 4: Nastavte podmínky - v našem příkladu chceme zobrazit pouze tikety ve stavu "Otevřený", jejichž zdrojem je "E-mail" a dalším filtrem "Zprávu přidal(a)" , který by měl být nastaven na "Já". Takže všichni agenti uvidí tikety s jejich účastí v nich.

Krok 5: Klikněte na "Vytvořit" a obnovte panel agenta. Filtr byste měli vidět v sekci "Tikety".