Řekněme, že vy jako vlastník systému LiveAgent chcete definovat výchozí filtry tiketů pro všechny, nebo konkrétní agenty. Tímto způsobem můžete zajistit, aby vaši agenti měli vždy jasný přehled o tiketech.
Nastavení
Krok 1: Přejděte do Nastavení --> Systém --> Filtry tiketů --> Přidat filtr
Krok 2: Promyslete si, které tikety by se měly filtrovat. V našem příkladu se snažíme filtrovat všechny otevřené tikety vytvořené z e-mailu, na kterých se podílel konkrétní agent. Název filtru „Podílel se“
Krok 3: Rozhodněte se, jestli chcete mít tento filtr přístupný pro všechny agenty nebo oddělení. Pokud ne, zrušte zaškrtnutí volby "Přístupné pro všechny agenty" a přidejte konkrétní agenty nebo oddělení, pro která má být filtr dostupný.
Krok 4: Nastavte podmínky - v našem příkladu chceme zobrazit pouze tikety ve stavu "Otevřený", jejichž zdrojem je "E-mail" a dalším filtrem "Zprávu přidal(a)" , který by měl být nastaven na "Já". Takže všichni agenti uvidí tikety s jejich účastí v nich.
Krok 5: Klikněte na "Vytvořit" a obnovte panel agenta. Filtr byste měli vidět v sekci "Tikety".